Перед вами список шкіл (онлайн курсів), де викладають англійську мову. Рейтинг складено на основі відгуків, кваліфікації викладачів, ефективності методів навчання та інтерактивності платформи. Для більш детального ознайомлення з пропозицією перейдіть на кнопку «Докладніше про курс», для запису на заняття — «Безкоштовний урок».

Englishdom
10 із 10
Навчання
Online
Вік
7+
  • Сучасний підхід до навчання
  • Практикуй усне мовлення та подолай мовний бар'єр
  • Обирай локального викладача або носія англійської
  • Керуй розкладом занять через додаток
  • Персональний куратор на зв'язку 24/7
Speak Up
9 із 10
Навчання
Online
Вік
12+
  • Доступ до навчання з будь-якої точки світу
  • Всі підручники в цифровому форматі
  • Для будь-яких ситуацій: від бесіди до ділової переписки
  • Необмежений онлайн-доступ з інтерактивними завданнями
  • Ви отримаєте сертифікат про проходження курсу
Lingualeo
9 із 10
Навчання
Online
Вік
4+
  • Тренуйся актуально на відео, текстах і подкастах
  • Програми, створені експертами в галузі лінгвістики
  • Завжди під рукою з будь-якого пристрою
  • План навчання добирається спеціально для тебе
  • Ігрова методика довела свою ефективність
Puzzle English
9 із 10
Навчання
Online
Вік
4+
  • Доступний там, де зручно вам
  • Діалоги для тренування мови та вимови
  • Особистий план занять для вашого рівня та інтересів
  • Навчаємо живої розмовної мови
  • Будь-який рівень: від нуля до просунутого
Buki
9 із 10
Навчання
Online
Вік
7+
  • Онлайн-школа з сертифікованими викладачами
  • Репетитори з будь-яких предметів
  • Швидка відповідь і початок занять
  • Вибрати репетитора - безкоштовно
  • Достовірні відгуки про репетиторів від колишніх учнів
Italki
8 із 10
Навчання
Online
Вік
12+
  • Індивідуальні уроки, яким довіряють мільйони людей
  • Різні способи навчання
  • Дізнайся свій рівень за допомогою безкоштовного тесту
  • Обирай із більш ніж 150 мов
  • Вийди за межі навчального класу

Курси корпоративної англійської мови

Корпоративні курси англійської користуються у світі популярністю. Багато міжнародних та українських компаній забезпечують для своїх співробітників можливість навчання англійської мови.

Для співробітників це чудова можливість підвищити рівень володіння мовою, і рідко хто втрачає такий шанс. Щодо роботодавців, то приводів сплатити своїм співробітникам корпоративне навчання можна назвати відразу кілька:

  1. Як заохочення. Таку мотивацію часто можна спостерігати у компаніях, у яких не потрібне знання англійської мови для виконання бізнес-завдань. У такому разі корпоративне вивчення англійської мови можна розглядати як певний привілей для найпродуктивніших співробітників. І цей формат заохочення дуже популярний, оскільки багато фахівців хотіли б підвищити рівень володіння англійською, але не можуть виділити час для навчання або знайти гроші на оплату курсів. Якщо ж курс буде справді крутим і цікавим, можна очікувати, що багато співробітників підтягнуть свої KPI, щоб на них потрапити.
  2. Як оцінка ефективності співробітника, зацікавленість у зростанні. Побічний ефект від організації курсів корпоративної англійської – можливість оцінити своїх співробітників з погляду цінності та перспектив у компанії. Часто у великих корпораціях ефективні співробітники отримують можливість вибирати бонуси – крім корпоративних курсів вивчення англійської, це може бути відпочинок на курорті за рахунок роботодавця, абонемент у фітнес-зал і таке інше. Якщо співробітники вибирають саме англійську мову, ви можете бути впевнені, що це мотивовані працівники, які прагнуть удосконалюватися, розвиватися — у майбутньому, коли виникне потреба знайти когось на керівний пост, саме на цих співробітників варто звернути пильну увагу.
  3. Як інструмент конкуренції. Гарні працівники цінуються скрізь. При цьому фахівець, який усвідомлює свою цінність для компанії, не прийматиме першу ж пропозицію. Він дочекається пропозицій від кількох компаній, порівняє умови та обере той варіант, який йому зручніший, вигідніший. І корпоративна англійська за інших рівних умов може виявитися дуже корисним інструментом, який приверне співробітника до вашої компанії. Зрозуміло, що тільки курсами обмежуватися не варто — бонусна система може бути дуже великою, заняття англійською мовою завжди вітаються.
  4. Як складова бізнес-процесів. Є чимало областей, в яких англійська мова потрібна при роботі з клієнтами та партнерами. У таких компаніях усі співробітники мають вільно розмовляти англійською мовою. Курси корпоративної англійської мови можуть стати чудовим стартовим бонусом, доступним для співробітників.

Незалежно від того, чи обов’язкові курси навчання англійської мови для співробітників, чи це опціональна пропозиція, працівники практично завжди раді такому навчанню. Уроки дають можливість відпочити від робочої рутини, співробітник підвищує свою цінність для компанії, що у майбутньому дасть право претендувати більш високу оплату праці.

Зміст:

  1. Про плюси та мінуси корпоративного навчання
  2. Чому програма навчання не може бути універсальною
  3. На що звертати увагу при виборі мовної школи
  4. Що ми пропонуємо

Про плюси та мінуси корпоративного навчання

Курси англійської для компаній мають широкий спектр переваг, але й без недоліків не обійшлося. Щоб у майбутньому не розчаруватися в цій послузі, варто спочатку вивчити плюси та мінуси корпоративних курсів, скоригувати свої очікування і вже після цього приймати рішення чи потрібні вони ні.

Почнемо з переваг. Корпоративна англійська для співробітників – це можливість:

  • найраціональніше розподіляти свій час. Заняття проводяться в офісній будівлі – нікуди не треба їхати, поспішати, що особливо актуально для мегаполісів з їхніми постійними автомобільними заторами;
  • для компанії підвищити ефективність співробітників, оскільки заняття проводяться, щоб забезпечити певні робочі цілі. Наприклад, курси ділової англійської дозволять прокачати компетенції співробітників у сфері спілкування з клієнтами, партнерами, можуть сприяти підвищенню рівня продажів — товарів чи послуг. У результаті можна розраховувати на виведення компанії на новий рівень, збільшення прибутку;
  • підвищити лояльність персоналу, оскільки такі курси є явною ознакою того, що роботодавець піклується про розвиток своїх співробітників. Сюди можна віднести підвищення рівня привабливості компанії для потенційних співробітників;
  • для замовника контролювати як процес навчання, так і отримувані результати. Як правило, оцінити успішність та ефективність впровадження курсів англійської мови можна вже через місяць після початку занять – на той час рівень володіння англійською мовою у співробітників покращується;
  • створити привабливий корпоративний імідж організації, що особливо помітно та важливо, якщо компанія регулярно бере участь у різноманітних міжнародних конференціях, виставкових заходах тощо;
  • позиціонування групових занять як елемент тимбілдингу — такі заняття, якщо вони правильно збудовані, якщо цікаві та ефективні для співробітників, не лише допомагають прокачувати певні навички та вміння співробітників, а й сприяють створенню та підтримці у колективі комфортної обстановки.

Є у корпоративних курсів вивчення англійської мови та деякі мінуси. Насамперед, це ціна. Для кожної групи студентів розробляється унікальна програма навчання, яка враховує можливості групи, цілі замовника, специфіку роботи компанії та безліч інших факторів — очевидно, що послуга такого рівня не може бути дешевою. Але рано чи пізно вкладення корпоративних курсів окупаються — співробітники стають більш ефективними, прибуток компанії зростає. І ще один момент — деякі співробітники можуть бути не в захваті від необхідності додатково вивчати іноземні мови. І це вагомий привід задуматися, чи потрібні вам такі підлеглі.

Як видно, недоліків у корпоративних курсів вивчення англійської мови небагато – за умови, що вам вдасться знайти справді гарну школу англійської мови, чудового викладача. Як це зробити, розповімо трохи нижче.

Чому програма навчання не може бути універсальною

Якість, а отже, і ефективність навчання залежить від багатьох факторів — це і старанність співробітників, і досвід викладача, і рівень організації занять. При розробці курсів для конкретного замовника школа англійської повинна враховувати сферу та специфіку діяльності компанії-клієнта, особливості майбутніх студентів (у тому числі рівень володіння мовою), цілі, поставлені роботодавцем.

Програма повинна розроблятись індивідуально під потреби конкретного замовника в особі компанії. Якщо школа пропонує універсальну навчальну програму — це не ваш варіант, потрібно продовжувати пошуки далі. Універсальних корпоративних курсів вивчення англійської немає, і це очевидно.

  1. У різних сферах формується свій стиль спілкування та своя професійна лексика — журналісти, викладачі, юристи, бухгалтери використовують різну лексику, і навіть правила спілкування будуть різними. Наприклад, IT-фахівці часто спілкуються неформально – як між собою, так і з потенційними замовниками та партнерами – при цьому вони повинні розуміти та пояснювати англійською мовою всі IT-процеси. Юристи ж пояснюються зазвичай через чіткі фрази, складені в багаторівневі конструкції. І очевидно, що лексичний запас у юристів та IT-фахівців буде різним. Яка універсальна програма може охопити лексику різних сфер та напрямів?
  2. Крім того, слід розуміти, що рівень володіння англійською мовою у різних людей свій. З цієї причини навіть у рамках однієї компанії може проводитися кілька курсів англійської мови — для початківців з нуля, для тих, хто досить добре розмовляє англійською, але готовий удосконалюватись і таке інше. Перед тим, як розробити програму під конкретну компанію, вибирати методики навчання, працівники мовної школи повинні провести тести для співробітників компанії-замовника на рівень англійської мови — за результатами тестів формується одна або кілька груп, і для кожної складається програма.
  3. Зрештою, програма визначається цілями, які ставить перед мовною школою клієнт. Наприклад, якщо в компанії робота співробітників побудована на спілкуванні з іноземними замовниками, метою може стати формування грамотної розмовної мови, в цьому випадку необхідно наголосити на розвитку комунікаційних навичок. Якщо ж співробітники здебільшого працюють із документацією, то тут акцентувати увагу при навчанні варто на освоєнні граматики та читання.

Очевидно, що основним фактором успішності навчання є правильно складена програма, орієнтована на групу студентів з конкретними запитами. Тому не варто намагатися заощадити, обираючи більш доступні в плані вартості варіанти навчання, що передбачають стандартизовані шаблонні схеми — це будуть гроші, викинуті на вітер.

На що звертати увагу при виборі мовної школи

Високий попит на послугу призводить до розширення пропозиції. Сьогодні багато мовних шкіл пропонують не лише стандартні курси для окремих учнів, збираючи їх у групи або займаючись з ними індивідуально, не лише можливість онлайн-навчання, а й корпоративні курси з вивчення англійської мови. З одного боку, велика кількість пропозицій — це добре, тому що серед різноманітності шкіл та викладачів можна знайти варіант, який найповніше відповідає вашим потребам, запитам. Тим більше, що в умовах високої конкуренції мовні школи змушені робити умови співробітництва максимально приємними та комфортними для замовників — знижують ціни, запускають акції, пропонують бонусні послуги тощо. Але є й інша сторона — вибрати найкраще серед величезної кількості варіантів може бути нелегко, завжди здається, що хтось інший пропонує вигідніші рішення.

Як зробити вибір? Найголовніше – визначити найважливіші для вас критерії. У випадку з корпоративним вивченням англійської мови економити сенсу немає, тому що економія тут — це використання шаблонних універсальних навчальних програм, які не працюють, не дають потрібного результату. Тому не варто орієнтуватись виключно на вартість навчання.

Ми пропонуємо враховувати такі фактори, як:

  • термін роботи мовної школи та її репутація. Краще звертатися до перевірених організацій — такі школи, по-перше, дорожать своєю репутацією, і у разі виникнення якихось форс-мажорів завжди враховуватимуть інтереси замовника, по-друге, можуть запропонувати розширений спектр послуг, навчальних програм, форматів. В інтернеті сьогодні нескладно знайти всю необхідну інформацію — вивчайте документи школи, відгуки її клієнтів, не соромтеся ставити запитання менеджерам, з якими ви спілкуєтеся з можливою співпрацею з мовною школою;
  • професіоналізм та кваліфікація викладачів. Оптимальний варіант — заняття з носієм мови (який має досвід викладання, відповідну кваліфікацію) або з викладачем, який кілька років жив у англомовній країні. Також важливо, щоб викладач мав гарне уявлення про сферу діяльності вашої компанії – це необхідно, щоб максимально розширити лексичний запас студентів за потрібним напрямом. Якщо викладач не знає специфіки вашої діяльності, він не зможе зробити уроки справді корисними та цінними. Зрозуміло, що далеко не завжди викладачі англійської мови мають другу освіту — саме ту, яка вам потрібна. Але хороший викладач перед тим, як розпочинати ведення курсу, обов’язково вникне у специфіку вашої роботи і складе відповідну програму;
  • Формат навчання. Якщо ми говоримо про корпоративне навчання, то найкращим варіантом стане офлайн-урок. Бажано виділити окреме приміщення, кабінет, де зможуть збиратися співробітники разом із викладачем та займатись — окремий кабінет дозволить абстрагуватися від роботи, налаштуватися на навчання. У деяких випадках офлайн-навчання з якихось причин може бути незручним для компанії, і виходом стануть онлайн-уроки. Також варто вибрати формат курсу — це може бути класичне вивчення мови, можна наголосити на формуванні комунікативних навичок або, навпаки, на читанні та письмі. У хорошій школі вам зможуть запропонувати максимально широкий спектр різних варіантів, щоб ви вибрали той, який найбільш зручний та ефективний для вас.

І ще один момент, багато мовних шкіл пропонують безкоштовне пробне заняття, щоб ви могли оцінити якість викладання і зробити свій вибір. Не упускайте таку можливість. Зрозуміло, що на пробному занятті буде шаблонна програма, але можна оцінити, наскільки викладач вміє зачепити увагу слухачів, донести матеріал, наскільки цікаво сидіти на його уроках.

Що ми пропонуємо

Ще раз нагадаємо: не поспішайте при виборі. Краще витратити кілька годин або навіть днів на те, щоб знайти мовну школу, що відповідає вашим критеріям, ніж поспішити і зрештою зробити невдалий вибір. Тим більше, що невдалий вибір — це не лише про викинуті на вітер гроші, а й про розчарування співробітників у навчанні, про втрату мотивації та безліч інших неприємних моментів, які виправити може бути нелегко.

Ми подбали про те, щоб процес вибору мовної школи для корпоративного навчання співробітників англійської мови був для вас максимально простим та комфортним. На сторінках нашого сайту зібрано найкращі школи англійської мови, які організовують курси корпоративного вивчення іноземних мов. Визначте важливі для вас фактори і надалі зможете вибирати серед найкращих мовних шкіл ті, які максимально повно закривають ваші потреби.